مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =

استعلام قیمت غذای خشک سگ ژرمن

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی بهترین غذای خشک سگ ژرمنپخش سراسری غذای خشک سگ ژرمن
استعلام قیمت غذای خشک سگ ژرمن

برای استعلام قیمت غذای خشک سگ ژرمن می توانید با مرکز پخش سراسری غذای سگ ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر به دنبال خرید بهترین غذا برا سگ نژاد ژرمن شپرد هستید به شما توصیه می کنیم که این نوشته را بخوانید. زیرا در بخش بعدی در این باره توضیح های مفصل تری را ارائه داده ایم. لطفاً با ما همراه شوید.

استعلام قیمت غذای خشک سگ ژرمن

معرفی بهترین غذای خشک سگ ژرمن

معرفی بهترین غذای خشک سگ ژرمن

مطلبی که قصد داریم پیرامون آن با شما سخن بگوییم درباره بهترین غذای خشک برای سگ ژرمن می باشد که در اینجا به معرفی آن خواهیم پرداخت.

همانگونه که خود شما نیز می دانید نژاد ژرمن یک سگ آلمانی است که جثه بزرگی داشته و در گروه سگ های نگهبان به شمار می رود. این سگ از هوش سرشاری برخوردار است که حتی در گروه سگ های ردیاب پلیس نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

بنابراین اهمیت تغذیه برای این سگ فعال به قدری زیاد است که مالکان آن ها را نگران نموده است. باید عرض کنیم با وجود برند های معتبر ساخت خوراک سگ شپرد، نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

خوراک های خشک خوبی توسط متخصصان تغذیه خوراک سگ ها برای نژاد شپرد تدارک دیده شده است که سرشار از پروتئین و چربی های گیاهی و حیوانی بوده و با وجود املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ، تمامی خواسته های تغذیه ای حیوان را برطرف نموده اند.

این غذا ها علاوه بر پروتئین و چربی، از فیبر کافی و کربوهیدرات نیز به اندازه لازم در تولید آن ها بهره گرفته شده است.

بنابراین با اطمینان می توان خوراک های خشک آماده سگ ژرمن را به آن ها داد و سلامتی و شادابی این حیوان بی نظیر را تامین نمود.

پخش سراسری غذای خشک سگ ژرمن

پخش سراسری غذای خشک سگ ژرمن

پخش سراسری غذای خشک سگ ژرمن در سر تا سر نقاط ایران به صورت عمده و با نرخی استثنایی در این مرکز انجام می شود.

بازرگانی دارا پت که در زمینه تامین خوراک حیوانات خانگی به ویژه انواع سگ و گربه فعالیت دارد، خوراک خشک مخصوص سگ ژرمن را به صورت مستقیم و در حجم انبوه به بازرگانان و صادرکنندگان این حوزه عرضه می دارد.

برای آگاهی از قیمت خوراک ژرمن خشک و سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد از طریق راه های ارتباطی مستقر در این سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.