مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

فروشگاه خاک گربه دانه درشت چیتا

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات بهترین خاک گربه دانه درشتاصول نگهداری خاک گربه دانه درشتشرکت عرضه خاک گربه دانه درشت درجه1

خاک گربه محصولی است که از آن برای درست کردن یک بستر مخصوص دفع فضولات این حیوان استفاده می شود، تا از آلوده شدن محل زندگی افراد جلوگیری گردد و این محصول در انواع مختلفی یافت می گردد.

فروشگاه عرضه کننده خاک گربه دانه درشت چیتا، بهترین نوع این محصول را در بسته بندی های مختلف و در اندازه های متفاوتی در بازار های مصرف عرضه می کند و به دست تمام مصرف کننده ها می رساند.

فروشگاه خاک گربه دانه درشت چیتا

مشخصات بهترین خاک گربه دانه درشت

مشخصات بهترین خاک گربه دانه درشت یکی از بهترین انواع خاک گربه که به راحتی و سهولت می توانید از آن استفاده کنید، خاک دانه درشت می باشد که این محصول دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است، که ما در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، لطفا با ما همراه باشید.

  • این محصول یک ترکیب از خاک رس، ماسه و بنتونیت می باشد، که کاملا بهداشتی و تمیز بوده، خاصیت ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن دارد و موجب بروز بیماری، عفونت و آلودگی در بدن گربه ها نمی شود.
  • این نوع خاک گربه به دلیل اینکه دانه های درشتی دارد، ذرات آن در میان پاها و موهای حیوان نمی چسبد و به این ترتیب به همراه آن به داخل خانه ها وارد نشده و این فضاها را آلوده نمی کند.
  • این خاک خاصیت جمع و گلوله شدن دارد، یعنی بعد از اینکه حیوان در داخل آن ادرار کرد، به سرعت رطوبت را در داخل خود جذب می کند و به صورت گلوله در می آید.
  • میزان جذب کردن این محصول خیلی زیاد است و می توان از آن برای مدت زمان زیادی استفاده کرده و نیاز به تعویض فوری ندارد، در ضمن به هیچ وجه بوی بد نمی گیرد.
  • این محصول در اثر حرکت کردن حیوان از داخل ظرفش بیرون نمی ریزد و در نتیجه فرش های شما را کثیف نمی کند.
  • از همه مهمتر اینکه نرخ این خاک خیلی مقرون به صرفه می باشد و تمام افراد قدرت خرید آن را خواهند داشت.

اصول نگهداری خاک گربه دانه درشت

اصول نگهداری خاک گربه دانه درشت خاک گربه چیتا دانه درشت که یک محصول بسیار مناسب برای محل اجابت مزاج این حیوان می باشد و به دلیل داشتن سطح نرم استفاده از آن برای حیوان راحت است، چند اصل در نگهداری کردن مناسب و طولانی مدت دارد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهد شد:

  • در این نوع خاک بعد از اجابت مزاج گربه ها و مرطوب شدن خاک به سرعت گلوله هایی ایجاد می شود، که باید آن ها را به طور منظم از داخل ظرف خارج کنید تا بقیه آن آلوده نشود.
  • اگر خاک را بعد از استفاده حیوان دست نزنید، جابجا نکنید و اجازه بدهید برای مدتی در همان حالت باقی بماند، به سرعت بوی نامطبوع آن از بین می رود و دوباره مثل روز اول می شود.
  • شما می توانید برای اینکه تمام بوی بد خاک را کاملا از بین ببرید، از مواد معطری که به صورت پودری هستند در داخل آن استفاده کنید.

شرکت عرضه خاک گربه دانه درشت درجه1

شرکت عرضه خاک گربه دانه درشت درجه1 شرکت های فعال در زمینه عرضه خاک گربه دانه درشت درجه1، انواع و اقسام این محصولات را از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس آن ها را در حجم کلی یا جزئی در واحد های پخش خود ارائه داده و به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این شرکت ها برای فروش خاک گربه از راه های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها به کار گیری درگاه های آنلاین می باشد و بدین ترتیب تا حد زیادی از زحمات و هزینه های خرید مشتریان این محصول کاسته می شود.

با توجه به این امر ما نیز در این مجموعه برای رفاه هر چه بیشتر شما همراهان گرامی انواع خاک گربه را در این وب سایت ارائه می دهیم و شما هم می توانید آن ها را از راه دور و به شکل غیر حضوری سفارش داده و نهایتا درب منزل خود تحویل بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید