مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

بازرگانی فروش خوراک بچه گربه

آنچه در این مقاله میخوانید...

5 ویژگی مهم خوراک طعم دار گربهباکیفیت ترین انواع خوراک کنسروی گربه کدامند؟3 نکته مهم در مورد خوراک خشک گربهپخش کننده خوراک بچه گربه

در بحث نگهداری و حمایت از حیوانات خانگی (بچه گربه)، تغذیه و رعایت اصول بهداشتی و استاندارد در رابطه با آن از مهمترین شاخص ها می باشد.چون در غذایی که در خانه تهیه می شود، مقادیر مواد مغذی و ویتامین ها بصورت دقیق قابل تشخیص نیستند، استفاده از خوراکهای مخصوص که مقادیر استفاده روزانه آنها با توجه به نژاد و سن بچه گربه ها ، مشخص شده است، توصیه می شود.خوراک بچه گربه با طعم های مختلف در فروشگاههای معتبر موجود می باشد.

بازرگانی فروش خوراک بچه گربه

5 ویژگی مهم خوراک طعم دار گربه

5 ویژگی مهم خوراک طعم دار گربه خوراک طعم دار گربه انواع مختلفی دارد .از نظر نوع به دو دسته خشک و کنسروی تقسیم می شود و از لحاظ طعم ، با توجه به مزاج و سلیقه غذایی بچه گربه ها تنوع بالاتری دارد. پنج ویژگی مهم در خوراک طعم دار گربه حائز اهمیت است:

۱) باید از مواد طبیعی و سالم و تازه تهیه شده باشند.

۲) باید طعم آن بسیار نزدیک به غذاهایی باشد که گربه ها در طبیعت استفاده می کنند و کمتر از سبزیجات و سایر طعم دهنده ها در آنها استفاده شده باشد.

۳) حتما دارای تاریخ تولید و انقضا باشند.چنانچه روی کالایی تاریخ تولید و انقضا مشاهده نکردید صد در صد آنرا به فروشنده مرجوع کنید و شک نداشته باشید که تاریخ آن منقضی شده و فروشنده سود جو ، آنرا از روی جعبه یا کنسرو پاک کرده است.استفاده از غذای تاریخ گذشته می تواند در گربه ها مسمومیت شدید غذایی و اسهال ایجاد کند.

۴) گربه ها سیستم بدنی و متابولیسم خاص و تعریف شده خودشان را دارند، برای با انرژی و سرحال بودن به ۲۲ نوع اسید آمینه نیاز دارند که ۱۱ نوع آن باید از طریق غذا به بدنشان برسد.پس در تغذیه آنها حتما باید رژیم غذایی خاصی با هدف رسیدن تمام ویتامینها و مکمل های لازم، تحت نظر دامپزشک و استفاده از نوع مرغوب خوراکهای مخصوصی که در بازار موجود هستند،دقت کرد.

۵) خوراک های گربه حاصل سالها تحقیق و تجربه در مورد تمام مواد موردنیاز بدن گربه ها از هر نژادی می باشند و دارای تاییدیه ها و استانداردهای لازم می باشند.همچنین براحتی برای خرید در دسترس همگان قرار دارند.

ویژگیهای بیان شده در برندهای گرند، اما پت و چیتا کاملا رعایت شده و خریدار محترم می تواند با خاطری آسوده از تنوع محصولات این برندها برای حیوان خانگی دوست داشتنی خود استفاده کند.

باکیفیت ترین انواع خوراک کنسروی گربه کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خوراک کنسروی گربه کدامند؟ خوراک کنسروی گربه به دلیل نرم و تر بودن ، بیشتر محبوب حیوان خانگی شماست و آنرا با لذت بیشتری تناول می کند. همچنین کنسرو ها تازه تر از غذای خشک بوده و مقدار زیادی از اب مورد نیاز روزانه برای بدن گربه را تامین می کنند.توصیه می شود بعد از باز کردن درب کنسرو، محتویات آن ظرف مدت دو تا چهار ساعت استفاده شود.در صورت نیاز به نگهداری، می توان از یخچال یا فریزر هم استفاده شود ولی چندان مورد توصیه نیست.همانطور که در مورد غذای خشک هم ذکر خواهد شد ، با کیفیت ترین نوع خوراک کنسروی گربه ، خوراکی است که درصد بالاتری از مواد آن مستقیما از گوشت و چربی حیوانی باشد نه از مشتقاتی مثل دل و روده.حتما آنالیز محتویات داخل آن در جدولی دقیق روی کنسرو ذکر شده باشد.

خوراکی با کیفیت تر است که در آن از طعم دهنده و اسانس های مصنوعی استفاده نشده باشد و قطعات ریز استخوان در آنها نباشد چون ممکن است این قطعات در گلو یا قسمت دیگری از دستگاه گوارشی گربه گیر کرده ایجاد درد و زخم و عفونت نماید.همچنین بهتر است محتویات کنسروها و گوشتها داخل آب باشند نه روغن.خوراکهای با کیفیت هضم آسانی دارند و هرگز سبب ایجاد مسمومیت غذایی در گربه ها (در صورت نگهداری صحیح پس از باز شدن درب کنسرو) نمی شوند. با کیفیت ترین انواع خوراک کنسروی گربه، انواعی هستند که درمحتویات آنها کلسیم برای رشد و تحکیم استخوانها و دندانها، آهن جهت پیشگیری از ابتلا به بیماریهای خونی، آمینواسیدها در تکمیل نیاز بدن گربه به پروتئین، ویتامین های A وCوE برای پوست و بینایی و حفظ سلامت سیستم ایمنی ،فولیک اسید یاB9 برای رشد سلولها و هضم هرچه بهتر غذا، انواع دیگر ویتامینهای B ، مثل: B1,B2,B3,B6,B7 جهت نگهداری از سیستم عصبی و اندامهای حیاتی و مکمل B12 جهت کمک به رشد سلولهای خونی و عصبی ،و سدیم (طبیعی نگه داشتن سطح فشار خون)و فسفر ( تامین سلامت دندانها و استخوانها)و منیزیوم(تولید انرژی، تنظیم فشار خون و ساخت استخوانها) و زینک برای ساخت پروتئین و DNA، حتما تامین شده باشد.

3 نکته مهم در مورد خوراک خشک گربه

3 نکته مهم در مورد خوراک خشک گربه ۱) غذاهای خشک گربه دارای مدت ماندگاری بالاتری نسبت به نوع کنسروی آن هستند و در نتیجه نگهداری آنها راحتتر است.

۲) مواد تشکیل دهنده غذای خشک می بایستی عمدتا از چربی ها و پروتئین های حیوانی مثل گوشت مرغ و ماهی ومیگو و بوقلمون و گوساله وامثالهم باشد و سپس در ترکیبات جانبی تر از غلات و سبزیجات و ویتامینها و املاح معدنی استفاده شده باشد.

۳)گندم، جو،ذرت و سویا نباید از بیشترین مواد تشکیل دهنده غذا باشند و همچنین می بایست کمترین میزان کربوهیدرات در آن استفاده شده باشد.رنج کربوهیدرات بکار رفته در خوراک خشک گربه اغلب بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است که هرچه کمتر باشد مرغوبتر و البته گران قیمت تر است.

در مصرف غذای خشک برای گربه ها نباید افراط کرد زیرا ممکن است مشکلاتی از قبیل یبوست ایجاد کنند.

محل نگهداری غذای خشک گربه، باید جای خنک (دما از سی و هشت درجه سانتیگراد تجاوز نکند) و خشک و در ظرف در بسته باشد.اگر نکات لازم در جهت نگهداری صحیح غذای حیوانات رعایت نشود، می تواند سبب ایجاد آلودگی و باکتری های مضر در آن شود.

کیسه غذا باید در جایی نگهداری شود که از حمله حشرات یا جوندگان در امان باشد.بهتر است پس از هربار مصرف درب کیسه محکم بسته شود و باقی مانده غذا هم در همان کیسه نگهداری شود تا اگر مشکل یا حساسیتی پیش آمد اطلاعات کامل غذایی که گربه خورده است، قابل انتقال به دامپزشک باشد.همچنین این کیسه ها طوری طراحی شده اند که جاذب چربی غذا نیستند و به مرور زمان از کیفیت غذا نمی کاهند.

پخش کننده خوراک بچه گربه

پخش کننده خوراک بچه گربه گربه های زیر یکسال بچه گربه حساب شده و رژیم غذایی خاصی با مقداری متفاوت از گربه های بالغ دارند.با محبوبیت حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ و همستر و … شرکت های توزیع کننده غذای مخصوص این حیوانات هم بسرعت رو به رشد و در ارائه بهترین تولیدات با مناسبرین قیمت، با هم در رقابت هستند.بعضی از این شرکت ها هم اختصاصا فقط در پخش غذای یک نوع حیوان با تنوع بالا در برندها و طعم ها فعالیت می کنند.با سرچ کردن کلمه پخش خوراک بچه گربه در موتورهای جستجوی اینترنتی، براحتی به فروشندگان و انواع این خوراکها دست خواهید یافت.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید