مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

مرکز پخش کنسرو غذای گربه ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

وزن کنسرو غذای گربه ایرانیشرکت تولید کنسرو غذای گربه ایرانی
مرکز پخش کنسرو غذای گربه ایرانی

مرکز پخش کنسرو غذای گربه ایرانی این نوع فرآورده ها را با کیفیت خوب، طعم های مختلف و همچنین قیمت های عالی ارائه می دهد. البته محصولاتی که از آن بحث می نماییم، توسط بزرگترین شرکت های تولید کنسرو غذا حیوانات خانگی ساخته شده اند که در این میان می توانید نوع غذای خشک گربه را هم از مجموعه به دست آورید. خلاصه این که داد و ستد از سوی اصلی ترین‌ فروشگاه به گونه کلی صورت می گیرد.

مرکز پخش کنسرو غذای گربه ایرانی

وزن کنسرو غذای گربه ایرانی

وزن کنسرو غذای گربه ایرانی

یکی از ویژگی های انواع کنسرو غذای گربه ایرانی تنوع در وزن می باشد. به طوری که شما می توانید بر اساس میزان استفاده و همینطور به دلخواه خود یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب مجبور نبوده که نمونه های کم حجم و یا بزرگ را به دست آورید. در زیر چند نمونه از این محصولات را برای شما در وزن های مختلف نام می بریم:

• در وزن 200 گرمی
• با وزن 400 گرمی
• 500 گرمی
• 2 کیلو گرمی

باید گفت که در قوطی های فلزی و یا هم برخی از محصولاتی پلاستیکی چنین فرآورده هایی را جای می دهند. آنها مقاوم‌اند، در برابر آلودگی ها از خوراک محافظت می کنند، نور خورشید در آنها کمتر اثر می گذارد و همچنین کاملاً محکم می باشند.

در کل وزن های متنوع را شرکت های تولید کننده در نظر می گیرند که به این صورت روند داد و ستد را بهبود می بخشند. همینطور خریداران هر نوعی را که بخواهند راحت تر از قبل می توانند به دست آورند.

شرکت تولید کنسرو غذای گربه ایرانی

شرکت تولید کنسرو غذای گربه ایرانی

بزرگترین شرکتی که اقدام به تولید کنسرو غذای گربه ایرانی نموده، این محصولات را در دو نوع سوپ و همینطور رطوبت بالا اما اندکی سفت می سازد. آنها همچنین ویژگی های متعدد دیگری هم دارند که می شود به استاندارد بودن، تمیزی و بهداشتی بودن فرآورده اشاره نمود. در ضمن از طعم های مختلف به ویژه بره، مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و غیره هم برخوردارند.

در کل اگر مایل هستید تا به صورت عمده و در وزن و طعم های مختلف این نوع کنسروها را به دست آورید و به خارج از ایران منتقل کنید، می شود که با این مجموعه تماس برقرار کرده و هر آنچه را که نیاز دارید درخواست دهید. این گونه هزینه ها به صرفه تمام می شود و شاهد تلف شدن زمان نخواهید بود. کالا سریع و به هر شهری که بخواهید برای شما ارسال می گردد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.