مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

پخش کننده اسنک گربه طعم مرغ

آنچه در این مقاله میخوانید...

ترکیبات اسنک گربه طعم مرغاهمیت مصرف اسنک گربه چیست؟مشخصات اسنک گربه طعم مرغمحل خرید اسنک گربه طعم مرغ
پخش کننده اسنک گربه طعم مرغ

پخش کننده اسنک گربه طعم مرغ انواع اسنک گربه باکیفیت را به صورت کلی عرضه می کند. قیمت اسنک گربه تربیتی مخلوط در این مرکز بسیار پایین بوده و ارزان بودن نرخ محصول به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کننده است. انواع اسنک گربه بالغ و بچه را می توانید در حجم زیاد از طریق این توزیع کننده سفارش دهید.

پخش کننده اسنک گربه طعم مرغ

ترکیبات اسنک گربه طعم مرغ

ترکیبات اسنک گربه طعم مرغ

ترکیبات اسنک گربه طعم مرغ شامل مواد اولیه ای چون گوشت مرغ، آب مرغ، نشاسته، شیر، سیب زمینی، هویج و مرغ می باشد.

البته اسنک های مختلفی با طعم مرغ ساخته می شوند که از ترکیبات غذایی گوناگون نظیر انواع پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی مغذی، چربی، کربوهیدرات، فیبر و آب تشکیل شده اند.

سبزی و میوه هایی که در ساخت اسنک ها برای گربه ها به کار برده می شوند شامل سیب، گلابی، هویج، موز، بلوبری، توت فرنگی، سیب زمینی، کاهو، اسفناج، کلم بروکلی، زردآلو، هلو، خیار، کدو سبز، پرتقال، انبه، هندوانه، نخود فرنگی، فلفل دلمه، مارچوبه، گل کلم، زیتون، لوبیا سبز و کدو حلوایی می باشند.

همچنین از تخم مرغ، برنج، آرد گندم، نشاسته، شیر، پنیر و لوبیا در تهیه اسنک ها نیز به کار برده می شود.

این مواد حاوی تمامی ویتامین های مورد نیاز برای گربه ها هستند که در ساخت اسنک ها به کار گرفته می شوند. از آنجایی که خوراک های اصلی نمی توانند تمام احتیاجات غذایی برای گربه ها را فراهم کنند به همین دلیل از تشویقی ها برای تامین مکمل های غذایی بدن گربه استفاده می شود.

اهمیت مصرف اسنک گربه چیست؟

اهمیت مصرف اسنک گربه چیست؟

اهمیت مصرف اسنک گربه چیست؟

همانگونه که در بخش قبلی اشاره نمودیم اسنک گربه حاوی مواد مغذی و مکمل هایی غذایی برای گربه است و به همین دلیل استفاده از آن در رژیم غذایی گربه نقش اساسی در سوخت و ساز و متابولیسم یدن حیوان دارد.

وجود مواد مفید پروتئینی، چربی ها، کربوهیدرات و فیبر ها در اسنک سبب می شوند تا احتیاجات مورد نیاز بدن گربه تا حدودی با این غذا تامین شود.

این خوراک مشوقی برای گربه هایی است که بیمار هستند و یا دچار افسردگی می باشند و یا بسیار بد غذا هستند. زیرا بسیار طعم لذیذی دارد و همه نژاد های گربه علاقه مند به خوردن آن هستند، به همین سبب باعث تحریک اشتها در گربه شده و سلامتی و نشاط را به حیوان برمی گرداند.

از آنجایی که گربه ها از خوردن آن لذت فراوانی می برند، اگر برای تشویق گربه ها به انجام کار های درخواستی بعد از انجام کارشان به آن ها از این نوع تشویقی داده شود، گربه انگیزه لازم برای انجام مجدد همان حرکت را پیدا خواهد کرد.

گربه برای این که بار دیگر این غذای خوشمزه را از آن خود کند تن به انجام دادن کار هایی درخواستی شما می دهد. از این رو یادتان باشد همیشه فقط بعد از انجام آموزش به گربه به او تشویقی مورد دلخواهش را بدهید تا به یاد داشته باشد که برای چه چیزی تشویق شده است.

هرگز در دادن تشویقی بیش از اندازه به گربه عجله نکنید زیرا سبب از بین رفتن انگیزه های گربه خود برای یادگیری آموزش ها به او خواهید شد. باید اعتدال را در تشویقی دادن به گربه رعایت کنید و فقط یک تا دو عدد تشویقی در روز به او بدهید.

مشخصات اسنک گربه طعم مرغ

مشخصات اسنک گربه طعم مرغ

مشخصات اسنک گربه چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این یک غذای تشویقی برای گربه است که دارای ویژگی های به شرح زیر می باشد:

• از مواد غذایی تازه و درجه یک در اسنک گربه استفاده شده است. مواد غذایی که برای بدن گربه ها مفید هستند و در تقویت سیستم ایمنی گربه بسیار کارساز می باشند.

• املاح معدنی و ویتامین های بی، سی، دی، ای، کلسیم، روی و پتاسیم در این اسنک به اندازه لازم می باشند و پروتئین آن برای تامین بخشی از نیاز بدن گربه به اندازه کافی می باشد.

• تنوع طعم در اسنک گربه زیاد است و از طعم، مرغ تا انواع میوه ها نظیر بلوبری و موز در این اسنک ها یافت می شوند. به دلیل طعم های گوناگون گربه های با سلیقه های غذایی متنوع می توانند از این خوراک بهره مند شوند.

• در سلامتی بخشیدن به پوست و موی گربه و پاک نگه داشتن دندان و لثه حیوان تاثیر مهمی دارد.
• به دلیل دارا بودن فلوراید و دیگر مواد مفید برای دندان های گربه، با جویدن آن توسط گربه بخش زیادی از آلودگی های دهانی حیوان زدوده می شوند.

• طعم بی نظیر این غذا سبب می شود تا همه گربه ها از خوردن آن لذت ببرند و از سوی دیگر برای سرگرم کردن گربه ها مفید می باشد و نشاط و انرژی حیوان را به او برمی گرداند.

• بسته بندی این غذا بسیار باکیفیت است و از ورود آلودگی های محیطی و نور و رطوبت به درون مواد غذایی موجود در بسته پیشگیری می کند.

محل خرید اسنک گربه طعم مرغ

محل خرید اسنک گربه طعم مرغ

محل خرید اسنک گربه طعم مرغ به صورت عمده و با قیمتی استثنایی در این سایت که متعلق به بازرگانی دارا پت است می باشد.

برای کسب اطلاعات قیمت محصول و دیگر خدماتی که در این مرکز صورت می گیرد می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده اند با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا راجع به اسنک با طعم مرغ برای گربه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

اگر در هر کدام از شهر های ایران که هستید می توانید سفارش خود را انجام دهید و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات سفارش داده شده را برایتان ارسال خواهیم کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.