مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =

کارخانه تولید تشویقی خشک سگ

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای انتخاب تشویقی خشک سگزمان استفاده تشویقی خشک برای سگروش تهیه تشویقی خشک سگفروشنده تشویقی خشک سگ
کارخانه تولید تشویقی خشک سگ

کارخانه تولید تشویقی خشک سگ باکیفیت انواع تشویقی های لذیذ برای این حیوان را در وزن های گوناگون تولید می کند. اگر به دنبال خرید تشویقی خشک سگ مقوی هستید و می خواهید این محصول را با قیمتی پایین تهیه نمایید توصیه ما به شما این است که این کالا را از فروشنده تشویقی خشک سگ کیلویی و فله که محصولات خود را به صورت انبوه به فروش می رساند تهیه کنید.

کارخانه تولید تشویقی خشک سگ

راهنمای انتخاب تشویقی خشک سگ

راهنمای انتخاب تشویقی خشک سگ

راهنمای انتخاب تشویقی خشک سگ همیشه مورد جستجوی کسانی است که می خواهند از غذای خشک برای سگ خود استفاده کنند و در انتخاب این محصول با مشکل مواجه هستند.

ما در اینجا به شما چندین توصیه می کنیم که چگونه یک غذای خشک را برای سگ خود انتخاب کنید. برای تهیه غذای خشک می توانید راهکار های زیر را در نظر داشته باشید:

• همیشه این موضوع را به خاطر بسپارید که خرید غذای خشک برای سگ خود را از فروشگاه های شناخته شده انجام دهید. فروشگاه هایی که با تولید کنندگان در ارتباط هستند و همیشه بهترین و با کیفیت ترین برند ها را در اختیار دارند.
• کیفیت تشویقی هایی که می خرید باید بالا باشد و از مواد اولیه تازه و سالم در تولید آن ها استفاده شده باشد. دارای املاح و ویتامین هایی باشند که برای بدن سگ سودمند هستند.
• به مندرحاتی که بر روی بسته بندی خوراک درج شده است توجه ویژه داشته باشید. مواردی همچون نوع مواد الیه، میزان مصرف در هر وعده غذایی، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء از جمله مواردی هستند که باید بر روی بسته خوراک به آن ها توجه نشان داد.
• کیفیت بسته بندی به اندازه کیفیت مواد غذایی در تشویقی اهمیت دارد. زیرا تضمین کننده سالم ماندن غذا برای مدت زمان طولانی است. دقت کنید که بسته غذا عاری از هر گونه سوراخ باشد تا از ورود رطوبت و نور به درون آن پیشگیری گردد.
• علاوه بر کیفیت که فاکتور بسیار مهمی در تشویقی به شمار می رود در هنگام خرید به قیمت نیز توجه داشته باشید و بین دو تشویقی با کیفیت یکسان آن محصولی که از قیمت پایین تر برخوردار است را خریداری کنید.

زمان استفاده تشویقی خشک برای سگ

زمان استفاده تشویقی خشک برای سگ

زمان استفاده تشویقی خشک برای سگ چه موقع است؟ این پرسش را شاید بار ها و بار ها شنیده باشید که توسط نگهدارندگان سگ ها مطرح می شود.

باید بگوییم که همانگونه که می دانید خوراک تشویقی با این هدف به سگ ها خورانده می شود که فعالیتی به آن ها آموزش داده شود و وقتی که آن فعالیت را به خوبی انجام دادند برای ایجاد انگیزه در آن ها تشویقی به او می دهند.

بنابراین با دادن تشویقی حیوان متوجه می شود که کار درست را انجام داده است و برای انجام مجدد آن و گرفتن تشویقی از خود اشتیاق نشان می دهد.

پس زمان دادن تشویقی به سگ می تواند زمانی باشد که حیوان حرکت آموزشی را به طرز صحیحی به اتمام رسانده است.

به عنوان مثال زمانی که از سگ می خواهید در مکان به خصوصی به دستشویی برود و سگ درست در همان مکان کار خود را انجام می دهد به او یک تشویقی بدهید تا همیشه به یاد داشته باشد که در همان مکان ویژه به دستشویی برود.

همچنین اگر می خواهید سگ را حمام کنید و از خود مقاومت نشان داد بعد از حمام یک خوراکی تشویقی به او بخورانید تا به یاد داشته باشد که پس از حمام غذای لذیذی در انتظار او است و با شما همکاری کند.

البته در برخی مواقع که حیوان دچار اضطراب است و یا غمگین می باشد می توان برای شاد کردن او یک تشویقی خوشمزه به او داد تا به سگ آرامش بخشید و آشفتگی را از او دور کرد.

روش تهیه تشویقی خشک سگ

روش تهیه تشویقی خشک سگ

در این بخش از مقاله راجع به روش تهیه تشویقی خشک سگ سخن به میان می آوریم.

انواع تشویقی خشک برای سگ در کارگاه ها و کارخانه های تولید خوراک های تشویقی با استفاده از دستگاه های نوین و ماشین آلات پیشرفته ساخته می شوند.

روش فرآوری این تشویقی ها به این صورت است که ابتدا مواد اولیه را برای تشویقی فراهم می کنند. موادی چون گوشت مرغ، گوشت گاو، گوشت بوقلمون، ماهی، میگو، سیب زمینی، کاهو، بلوبری، سیب، موز، اسفناج، برنج و آرد که در ساخت تشویقی ها به کار می روند تهیه می شوند.

مواد پس از ترکیب توسط کوره های پخت مخصوص پخته شده و املاح معدنی مورد نیاز به آن ها افزوده می شود. در مرحله بعد آن ها را در قالب های ویژه با اشکال متعدد نظیر دایره، لوزی، قلب، ستاره، استخوان و مربع قرار می دهند و سپس از قالب خارج کرده و در آون های مخصوص می گذارند تا خشک شوند.

پس از آزمایش های لازم و استاندارد و سرد شدن تشویقی ها، آن ها را به قسمت بسته بندی هدایت می کنند و پس از بسته بندی بارگیری شده و به بازار فروش ارسال می شوند.

فروشنده تشویقی خشک سگ

 فروشنده تشویقی خشک سگ

شرکت بازرگانی دارا پت فروشنده تشویقی خشک سگ در حجم کلی و با قیمت ویژه می باشد.

برای خرید انواع تشویقی سگ و آگاهی از قیمت ها می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا به همه سوال های شما درباره خوراک تشویقی سگ و دیگر محصولات این بازرگانی پاسخ دهند و مشاوره های لازم را در این خصوص به شما اراده دهند.

اگر در هر کجای ایران که هستید می توانید خوراک تشویقی سگ را سفارش دهید و اطمینان داشته باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارشی شما را برای شما ارسال خواهیم کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.