مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

مراکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات تشویقی خوراکی سگتاثیر مصرف تشویقی خوراکی سگکیفیت تشویقی خوراکی سگتوزیع کننده تشویقی خوراکی سگ
مراکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

مراکز عرضه و توزیع تشویقی خوراکی سگ انواع مختلف این محصول را با قیمتی بسیار پایین تر از بازار رایج به فروش می رسانند. علت این که تشویقی سگ در این مراکز فروش با این نرخ عرضه می شود این است که با تولید کننده ارتباط مستقیم دارند و محصولات خود را به صورت کلی به فروش می رسانند. اگر می خواهید درباره خصوصیات، تاثیر مصرف و کیفیت تشویقی خوراکی برای سگ اطلاعات کامل تری کسب نمایید لطفاً با ما همراه شوید.

مراکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

خصوصیات تشویقی خوراکی سگ

خصوصیات تشویقی خوراکی سگ

خصوصیات تشویقی خوراکی سگ موضوعی است که در این بخش از نوشته می خواهیم درباره آن با شما سخن بگوییم.

برخی از خصوصیات تشویقی خوراکی برای سگ به شرح زیر می باشند:

• این نوع از تشویقی ها انواع زیادی دارند که از آن جمله می توان به تشویقی خوراکی سگ تربیتی و تشویقی خوراکی سگ سطلی اشاره داشت. البته از لحاظ طعم نیز تشویقی ها را به تشویقی با طعم مرغ، تشویقی با طعم اردک، تشویقی با طعم بوقلمون، تشویقی با طعم بلوبری و بسیاری موارد دیگر دسته بندی می کنند.
• سگ ها بر اساس ذائقه ای که دارند به برخی از این تشویقی ها علاقه مند می شوند و از خوردن آن به شدت لذت می برند. علاوه بر طعم لذیذی که این تشویقی ها دارند برخی از آن ها برای سگ بسیار سرگرم کننده هستند و حیوان به بازی کردن با آن ها علاقه فراوانی نشان می دهد.
• تشویقی های سگ دارای املاح معدنی و ویتامین های مفید مانند ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین آ، کلسیم، فسفر و روی هستند که برای سلامتی بدن سگ بسیار موثر واقع می شوند.
• بسته بندی خوب این تشویقی ها آن ها را از آلودگی های محیطی دور نگه می دارد و از ورود نور خورشید و رطوبت های محیطی به درون بسته خوراک پیشگیری می کند. به همین سبب غذا های تشویقی برای مدت زمان بیشتری قابل نگهداری هستند.

تاثیر مصرف تشویقی خوراکی سگ

تاثیر مصرف تشویقی خوراکی سگ

تاثیر مصرف تشویقی خوراکی بر سگ چیست؟ این پرسشی است که همواره برای کسانی پیش می آید که از سگ های خود مراقبت می کنند.

برای پاسخ دادن به این پرسش باید گفت که تاثیر مصرف تشویقی بر سگ ها را می توان در چند مورد برشمرد که به شرح زیر می باشند:

• املاح معدنی و ویتامین هایی که در این خوراکی خوشمزه وجود دارند باعث می شوند تا سیستم ایمنی بدن حیوان تقویت گردد و سگ بخشی از انرژی روزانه خود را از طریق این غذا به دست آورد.
• تشویقی ها به هضم غذا در معده سگ کمک می کنند و در بهبود بخشیدن به کارایی دستگاه گوارش سگ بسیار اثربخش هستند.
• این تشویقی همچنین در تقویت مفاصل و استخوان های سگ مفید واقع می شود و در پاکیزه نگه داشتن دندان های حیوان از پلاک ها و میکروب ها کارساز است.
• اگر سگ دچار اضطراب باشد می توان با دادن یک تشویقی لذیذ به سگ آرامش بخشید.

کیفیت تشویقی خوراکی سگ

کیفیت تشویقی خوراکی سگ

کیفیت تشویقی خوراکی سگ بسیار بالا است. این تشویقی ها توسط تولید کنندگان معتبر و برند های شناخته شده که در عرصه تولید خوراک حیوانات و به ویژه سگ ها فعالیت می کنند ساخته می شوند.

مواد اولیه مرغوب و تازه در ساخت خوراک های تشویقی به کار برده می شود. مواد نگهدارنده و مواد مصنوعی و شیمیایی در ساخت خوراک های تشویقی استفاده نمی گردد. زیرا کاربرد این مواد برای بدن سگ ها بسیار مضر است و برند های معتبر هرگز از این مواد مضر در ساخت تشویقی ها استفاده نمی کنند.

این تشویقی ها در کارخانه هایی تولید می شوند که از به ‌روزترین ماشین آلات روز دنیا بهره می گیرند. همچنین بسته بندی مواد غذایی که یک معیار مهم در افزایش کیفیت خوراک سگ به شمار می رود در این تشویقی ها با بهترین استاندارد ها انجام شده است.

بسته بندی تشویقی ها به گونه ای است که از نفوذ هر گونه مواد آلاینده به درون غذا پیشگیری می نماید و کاملاً از ورود نور خورشید و رطوبت به درون غذا جلوگیری می کند.

توزیع کننده تشویقی خوراکی سگ

توزیع کننده تشویقی خوراکی سگ

شرکت بازرگانی دارا پت توزیع کننده تشویقی خوراکی سگ به صورت عمده می باشد و محصولات خود را با قیمتی ارزان در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

اگر در هر جای این سرزمین پهناور که هستید و قصد سفارش انواع تشویقی برای سگ در حجم کلان را دارید می توانید از طریق این سایت که متعلق به فروشگاه اینترنتی دارا پت است اقدام کنید و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات سفارشی شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات قیمت محصول تشویقی سگ و دیگر محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند و همچنین برای آگاهی از خدمات این بازرگانی می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این نوشته قرار داده شده اند با ما در ارتباط باشید.

همکاران فروش این مجموعه آماده پاسخگویی به همه سوال های شما در خصوص این کالا هستند و شما را در این عرصه راهنمایی و مشاوره خواهند کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.