مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

صادرات انواع خوراک گربه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با خوراک کنسروی گربهنکات مهم در انتخاب خوراک طعم ماهی گربهشاخصه های بارز خوراک گربه تازهمراکز فروش خوراک گربه ارزان

خیلی از مردم به نگهداری کردن از حیوانات خانگی مختلف همچون گربه ها علاقه بسیار زیادی از خود نشان می دهند، اما این افراد باید بدانند که مراقبت از این حیوانات به تهیه یک غذای مناسب برای آن ها نیاز دارد.

کشور ما توانسته است به موفقیت زیادی در زمینه تولید و صادرات انواع خوراک گربه ارزان قیمت دست یابد و این محصولات را در حجم زیادی در داخل و خارج از کشور به فروش می رساند.

صادرات انواع خوراک گربه ارزان

آشنایی با خوراک کنسروی گربه

آشنایی با خوراک کنسروی گربه گربه ها حیواناتی کوچک، دوست داشتنی و زیبا هستند، که خیلی زود به صاحبان خود وابسته شده و شدیدا به آن ها خو می گیرند و مثل یک بچه لوس در کنار آن ها به زندگی خود ادامه می دهند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم به این حیوانات ملوس و نازپرورده علاقه فراوانی نشان می دهند.

اگر شما هم یکی از صاحبان گربه های خانگی هستید، باید حتما به این موضوع توجه ویژه ای نشان بدهید که این موجودات کوچک به چند وعده غذایی مناسب و کافی در طی روز نیاز خواهند داشت، تا از رشد کافی و سلامت بدنی برخوردار باشند.

وقتی گربه ها در حیات وحش و طبیعت به سر می برند، بر اساس ویژگی های ذاتی خود به راحتی و با سرعت زیادی شکار می کنند و به این ترتیب نیاز های خود را مرتفع می سازند، اما وقتی این حیوانات دست آموز می شوند، قدرت شکار کردن خود را تا حد زیادی از دست می دهند و نیاز به حمایت ما دارند.

با توجه به این امر استفاده از خوراک کنسروی گربه که متشکل از مواد سالم و تازه ای همچون انواع گوشت، غلات، دانه ها و سبزیجات است، که در داخل مقداری آب قرار گرفته اند، می تواند یک انتخاب مناسب برای گربه ها باشد.

چون این حیوانات برای اینکه دچار مشکلات گوارشی و کلیوی نشوند به آب کافی نیاز دارند و این آب در این خوراک های کنسروی به همراه سایر مواد به بدن آن ها می رسد و چون این خوراک ها بسیار خوش طعم هستند، آن ها را به خوردن تشویق می کنند و موجب افزایش تغذیه آن ها می شوند.

نکات مهم در انتخاب خوراک طعم ماهی گربه

نکات مهم در انتخاب خوراک طعم ماهی گربه گربه ها حیواناتی هستند که به صورت طبیعی بسیار نازپرورده می باشند و این خصلت آن ها موجب می شود که بسیار بد غذا و سخت پسند باشند و تغذیه کردن آن ها برای صاحبانشان کمی سخت به نظر برسد و اگر آن ها از مواد غذایی مناسب استفاده نکنند، زود از این کار خسته و سردرگم می شوند.

با توجه به این موضوع تولید کننده های غذای گربه های خانگی اقدام به تولید یک نوع خوراک مخصوص این حیوانات کرده اند، که از گوشت ماهی، ماهی تن و پودر آن در ترکیباتش استفاده می شود و این موضوع سبب خواهد شد که این غذا شدیدا بو و طعم ماهی را از خود ساطع کند.

همانطور که حتما می دانید گوشت ماهی یکی از غذا های محبوب و دوست داشتنی این حیوانات است و مسلما وقتی بوی این موجودات دریایی به شامه گربه ها برسد، شدیدا به غذا خوردن ترغیب می شوند و به همین دلیل خوراک طعم ماهی گربه در میان آن ها بسیار پرطرفدار و محبوب خواهد بود.

این محصول با کیفیت خیلی زیاد و با مواد اولیه بسیار سالم و طبیعی تهیه می شود و تا حدودی شبیه به غذای انسان ها خواهد بود، چون گوشت را در آن بخار پز می کنند و ممکن است که آن را مزه دار هم بکنند، تا بیشتر این حیوانات را جذب کند.

استفاده کردن از این غذا که تا حدی خشک به نظر می رسد، هیچ آسیبی به دستگاه گوارش آن ها نمی زند و از روده های آن ها محافظت می کند، چون مانع از این می شود که گلوله های پشم و مو در داخل این قسمت از بدن آن ها جمع گردد.

در نتیجه گربه ها سالم تر می مانند و هضم و دفع غذا در بدن آن ها راحت تر و سریع تر انجام خواهد شد و به این ترتیب این حیوانات عمر طولانی تری خواهند داشت.

شاخصه های بارز خوراک گربه تازه

شاخصه های بارز خوراک گربه تازه اکثرا محصولات غذایی حیوانات خانگی همچون خوراک گربه در داخل بسته بندی های خاصی که کاملا وکیوم شده و شبیه به قوطی های کنسرو هستند، در بازار های مصرف عرضه می گردند تا از نفوذ کردن هوا و سایر عوامل محیطی و آلودگی ها در امان باشند و سالم تر باقی بمانند.

بر این اساس مشخصات خوراک گربه تازه و درجه یک که شما حتما باید در زمان خرید محصول به آن ها دقت کنید، تا گربه های زیبای شما بعد از خوردن آن ها دچار مشکل نشوند، شامل موارد زیر هستند:

  • قوطی کنسرو گربه نباید زنگ زدگی، خوردگی و تغییر رنگ داشته یا دچار فرو رفتگی و برآمدگی شده باشد.
  • قوطی ها باید کاملا در بسته باشند و راهی برای ورود هوا در آن ها وجود نداشته باشد.
  • باید به تاریخ تولید و تاریخ انقضای این محصولات و علائم استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت خیلی دقت کنید.
  • وقتی درب قوطی را باز می کنید نباید بوی گندیدگی، پوسیدگی و ماندگی از غذا به مشام شما برسد.
  • بر روی سطح مواد غذایی نباید نشانه ای از کپک، سفیدک یا تغییر رنگ به سیاه و سبز را مشاهده کنید و باید یک غذای سالم و خوشبو را مشاهده نمایید.

مراکز فروش خوراک گربه ارزان

مراکز فروش خوراک گربه ارزان مراکزی که در سطح کشور ما به امر پخش و فروش خوراک گربه در حجم عمده می پردازند، مسئولین فروش این محصولات در سطح کشور هستند و آن ها را به صورت یکجا و در حجم خیلی زیادی از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس در بازار توزیع می کنند.

این مراکز به علت اینکه محصولات را به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه به خریداران ارائه می دهند، آن ها را با در نظر گرفتن حداقل ارزش افزوده و با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسانند، که این امر برای صاحبان این حیوانات صرفه خیلی زیادی دارد.

در نتیجه تمام آن ها می توانند غذای مورد نیاز گربه های خود را از طریق این شرکت ها و با نرخ بسیار مناسبی تهیه کنند و البته برای این کار از روش های مختلفی نیز بهره بگیرند.

این روش ها شامل سفارش محصول به صورت حضوری و از طریق مراکز فروش محلی یا خرید آن از طریق درگاه های فروش اینترنتی و به شکل غیر حضوری می باشد، که ما روش دوم را توصیه می کنیم.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید