مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =

خرید مستقیم کنسرو غذای سگ هاسکی

آنچه در این مقاله میخوانید...

3مزیت استفاده کنسرو غذای سگترکیبات مهم کنسرو غذای سگ چیست؟مرکز فروش کنسرو غذای سگ

کنسرو غذای سگ هاسکی با کیفیت بسیار خوب با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، خرید مستقیم این محصول غذایی در قالب عمده و با قیمتی که فراتر از انتظار شما است از طریق مراکز فروش غیر حضوری یک فرصت کم نظیر برای شما مشتریان گرامی است، ما با کیفیت بسیار خوب و به صورت تضمینی کنسرو غذای هاسکی را به شما متقاضیان گرامی با نازلترین قیمت عرضه می داریم.

خرید مستقیم کنسرو غذای سگ هاسکی

3مزیت استفاده کنسرو غذای سگ

3مزیت استفاده کنسرو غذای سگ مزایای استفاده از کنسرو غذای سگ محدود به موارد چندگانه ای نمی شود بلکه فراتر از آن است، ساختار ترکیبی و تولیدی این غذا به گونه ای است که به صورت رقیق بوده و از آب میان بافتی برخوردار می باشد، در واقع می توان گفت رطوبت این غذا بالا است و مناسبت خوبی برای سگ هایی که در رده سنی بالایی هستند دارد چون از هضم بسیار آسانی برخوردار است.

قیمت مقرون به صرفه ای داشته و در اشکال کلی با نرخ بسیار مناسبی به شما عزیزان ارائه می شود، این غذا دچار هدر رفت نمی شود ضمن اینکه باید گفت طعم بسیار مرغوب و لذیذی داشته و این نوع از حیوانات با خوردن آن انواع پروتئین و املاح معدنی و ویتامین را دریافت می کنند، این خوراک هضم بسیار خوبی داشته و قطعا این حیوان با خوردن آن دچار مشکلات گوارشی و بلع سخت نخواهد شد.

به لحاظ قیمت بسیار مناسب و با صرفه محاسبه می شود و هدر رفت این نوع خوراک در میزان بسیار پایینی گزارش شده است، در کل می توان به این نکته اذعان داشت به لحاظ عناصر مفید و ترکیبات غذایی سالم مملو از کلسیم و پروتئین و عناصر معدنی مفیدی است، این حیوان غذا را به خوبی پذیرش نموده و مواد غذایی مفید و سلامتی را از این طریق دریافت نموده و قطعا نیاز بدن سگ با این نوع کنسرو به خوبی تامین خواهد شد.

ترکیبات مهم کنسرو غذای سگ چیست؟

ترکیبات مهم کنسرو غذای سگ چیست؟ مواد پروتئینی جزء اصلی ترکیبات مهم کنسرو غذایی، این حیوان وفادار به شمار می آید، املاح معدنی بسیار خوبی در این غذا نهفته است، ویتامین ب موجود در آن از انواع مختلفی برخوردار بوده و در واقع می توان گفت که ابن نوع غذا در انواع متعددی تولید و به بازار عرضه می شود، ضایعات ماهی که در کارخانه ها انباشته می شود و همچنین کشتارگاه ها ضایعات طیور جمع آوری شده و در این محصول استعمال می شود.

کنسرو سگ هاسکی از موادی همچون سدیم بهره مند است ضمن اینکه از مواد افزودنی نیز در ساختار تولیدی آن استفاده شده است، البته ناگفته نماند از موادی که نقش نگهدارنده را ایفاء می کنند و با یه عنوان ماده افزودنی در ترکیبات غذایی آن استعمال می شود در این نوع کنسرو استفاده شده است، ویتامین نیز در غذای سگ وجود دارد، می توان به ویتامین سی و ای اشاره کرد. در مقادیر زیادی نیز آنتی اکسیدان نهفته است.

مرکز فروش کنسرو غذای سگ

مرکز فروش کنسرو غذای سگ کنسرو غذای سگ با ترکیبات غذایی بسیار خوب و ارزشمند با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، مرکز فروش این نوع کنسرو آن را در قالب عمده و با قیمت مستقیم و حذف واسطه ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، آمار مطالبات این نوع کنسرو رو به افزایش بوده و فروش بسیار خوبی را در بازار رقم زده است، فروش کنسرو سگ در قالب عمده توازن و تعادل را در بازار به یک سطح نسبی رسانده و از گران شدن آن عملا جلوگیری می شود.

شما مشتریان گرامی می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش می توانید اقدام به ثبت سفارش نموده و آن را با قیمتی که مقرون به صرفه است در تناژ عمده خریداری نمایید، خرید کنسرو سگی با قیمت کلی قدرت ملی شما مشتریان را ارتقاء می بخشد، عرضه این محصول با روش مستقیم کمک شایان توجهی به شما مشتریان گرامی در مدیریت هزینه های مالی می کند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید