مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

خرید عمده غذای مخصوص خرگوش لوپ مینیاتوری

آنچه در این مقاله میخوانید...

راهنمای غذای خرگوش از نوزادی تا بلوغعرضه کننده بهترین غذا مخصوص خرگوش لوپ

خرگوش باید در طی دوره رشد خود از غذاهای مخصوص متناسب با سن خود تغذیه کند. خرگوش لوپ مینیاتوری یکی از گونه های این حیوان بوده که نسبت به نوع تغذیه بسیار حساس است. خرید عمده غذا خرگوش لوپ مینیاتوری می تواند نیاز به این محصول را تامین کند. آشنایی شما با نحوه تغذیه خرگوش از نوزادی تا بلوغ در چه حدی است و چگونه و از کجا می توان نسبت به خرید عمده غذای خرگوش اقدام کرد؟

خرید عمده غذای مخصوص خرگوش لوپ مینیاتوری

راهنمای غذای خرگوش از نوزادی تا بلوغ

راهنمای غذای خرگوش از نوزادی تا بلوغ

جهت دستیابی به رشد مناسب خرگوش تغذیه باید متناسب با سن این حیوان انجام می گیرد. خرگوش از حیواناتی است که پایه غذایی آن را گیاهان و سبزیجات تشکیل می‌دهد و به همین دلیل از این محصولات به مقدار زیادی در طی دوران رشد خرگوش استفاده می شود.

نحوه تغذیه خرگوش با توجه به سن این حیوان به قرار زیر است :

خرگوش از زمان تولد تا 3 هفتگی حتماً باید فقط از شیر مادر تغذیه کند. پس از این مدت و رشد آنها از ۳ تا ۷ هفته علاوه بر شیر مادر می توان یونجه یا گیاهان علف زار را به مقدار کم در دسترسی او قرارداد.

از 7 هفته تا هفت ماهگی می توان به طور نامحدود یونجه و سبزیجات را در تغذیه خرگوش به کار برد. در این سن اندام های گوارشی رشد کرده و دندان های خرگوش کاملاً بزرگ شده اند و توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی را دارا می باشند به همین دلیل از سن هفت ماهگی تا یک سالگی که خرگوش ها جوان هستند از پلت های با پایه یونجه تیموتی می توان برای افزایش وزن خرگوش ها استفاده کرده همچنین سبزیجات باید به صورت روزانه و بدون محدودیت در اختیار حیوان قرار بگیرند. 

خرگوش ها از یک سالگی نسبتاً بالغ شده و باید جو دوسر، تیموتی، یونجه و سبزیجات به صورت نامحدود و همیشگی در اختیار خرگوش ها قرار گیرد. در این مرحله سنی می‌توان برای افزایش سریع وزن خرگوش ها علاوه بر سبزیجات از پلت های بر پایه تیموتی به صورت نامحدود نیز استفاده کرد.

انواع غذا خرگوش باید از مواد سالم و با کیفیت ساخته شود تا بتوان به اهداف رشدی و وزنی در مورد خرگوش دست یافت.

عرضه کننده بهترین غذا مخصوص خرگوش لوپ

عرضه کننده بهترین غذا مخصوص خرگوش لوپ برای تهیه غذای خرگوش و به ویژه خرید غذا خرگوش لوپ مینیاتوری می توانید با عرضه کننده بهترین نوع این غذاها تماس بگیرید و پس از اطلاع از مشخصات و قیمت انواع غذای خرگوش نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

خریداران عمده این غذا می توانند از تخفیف ویژه ای که توسط این تولید کننده برای این نوع خرید در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید