مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

خرید انواع غذای طوطی امازون در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خریدار عمده انواع غذای طوطی امازونتولید کننده غذای طوطی در کشورفروش غذای طوطی امازون با بهترین کیفیت

شرکت های مطرح جهانی با هدف تولید غذای سالم و ارگانیک برای طوطی آمازون و سایر حیوانات زینتی می باشند. برای خرید انواع غذای طوطی امازون در ایران می توان به این شرکت ها و فروشگاه های مجازی مراجعه کرد. همچنین افرادی که در زمینه پرورش طوطی آمازون فعال اند باید توجه کنند که در بحث نگهداری و پرورش انواع پرنده ها از جمله طوطی امازون، تغذیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خرید انواع غذای طوطی امازون در ایران

خریدار عمده انواع غذای طوطی امازون

خریدار عمده انواع غذای طوطی امازونتولید کنندگان می توانند برای فروش غذای طوطی امازون، آن ها را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار دهند. 

انواع غذای طوطی امازون چند دانه انواع گوناگونی از دانه های برای تغذیه این پرنده وجود دارند که به آنها چند دانه می گویند. ارزش غذایی این دانه های بسیار بالا بوده و باید اطمینان حاصل کنید که طوطی برزیلی از آنها تغذیه می کند؛ چرا که نخوردن آنها باعث میشود میزان برخی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن این پرنده کوچولو به میزان قابل توجهی پایین بیاید. انواع حبوبات: انواع گوناگونی از حبوبات مانند گندم ، لوبیا و عدس برای تغذیه طوطی برزیلی مورد استفاده قرار می گیرد . توجه داشته باشید که این مواد (حبوبات) به شکل پخته شده ، خیس خورده جوانه زده برای تغذیه این پرنده مناسب است. -انواع دانه ها: برای تغذیه طوطی از تخم های متنوعی مانند تخم کتان و ارزن قرمز و سفید استفاده می شود. -انواع میوه ها: میوه هایی مانند سیب ، گیلاس ، هویج ، موز ، هلو ، نارنگی ، پرتقال و انار دیگر مواردی هستند که برای تغذیه طوطی امازون بسیار مقوی است. 

تولید کننده غذای طوطی در کشور

تولید کننده غذای طوطی در کشورتولید غذای طوطی امازون بیشتر در تولیدی های کوچک وشرکت های تولید غذای طیور می باشد، که خریداران برای خرید غذای طوطی و دیگر طیور می توانند به نمایندگی ها و یا فروشگاه های مجازی آنلاین مراجعه کنند. غذاهای آماده طوطی امازون فوق العاده بی نظیر و خوشمزه است، و ترکیب این غذاها شامل مخلوطی از میوه جات استوائی و دانه ها و غلات کمیاب که شدیدا مورد پسند طوطی ها هستند. 

فروش غذای طوطی امازون با بهترین کیفیت

فروش غذای طوطی امازون با بهترین کیفیتغذا های طوطی آمازون انواع مختلفی دارد، که نوع غذای طوطی به کوچک و بزرگی طوطی بستگی دارد، که فروشندگان برای هر نوع از طوطی غذای مخصوص آن ها را دارند. فرشندگان غذای طوطی امازون بهتر است یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به خریداران ارائه کنند. غذاهایی که برای طوطی مناسب می باشد عبارت است از: انواع شکلات ها، کاکائوها، کیک ها، بیسکویت ها و  شیرینی جات ، سیر، دلستر، مشروبات الکی، نوشابه، ریواس، پیاز، مارچوبه، سس و رب گوجه فرنگی، سیب زمینی خام، آووکادو، روغن، شکر، نمک ،برگ گیاه خانگی مثل دیفن باخیا و دانه سیب، همگی حکم مسمومیت طوطی های امازونی را دارند. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید