مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =

بازار پخش غذای خشک سگ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی خواص غذای خشک سگقیمت استثنایی غذای خشک سگ کیلویی
بازار پخش غذای خشک سگ کیلویی

برای آگاهی از قیمت استثنایی غذای خشک سگ کیلویی باید به بازار پخش غذای سگ سر زد و یا نمایندگی های اصلی و مراکز توزیع این کالا را شناسایی نمود. لیکن برای آگاهی بیشتر خریداران این کالا، به بررسی خواص غذای خشک سگ در قسمت بعدی خواهیم پرداخت. بنابراین اگر در دسته علاقه مندان به این موضوع هستید، لطفاً ما را همراهی نمایید.

بازار پخش غذای خشک سگ کیلویی

بررسی خواص غذای خشک سگ

بررسی خواص غذای خشک سگ

آیا درباره خواص غذای خشک سگ چیزی می دانید؟ ما در این بخش خاصیت های غذای سگ خشک را بررسی می نماییم.

غذای خشک سگ یکی از محصولاتی است که طرفداران زیادی را در بین خریداران غذای سگ دارد. برخی از خواصی که خوراک خشک سگ دارند به شرح زیر هستند:

بهبود وضعیت گوارش حیوان: غذا های خشک سگ به سبب ماهیتی که دارند در بهبود دستگاه گوارش سگ بسیار کارساز می باشند. در هضم غذا به حیوان کمک می کنند و روده او را تمیز نگه داشته و کاملاً پاکسازی می نمایند.

سلامتی دندان ها: از خاصیت های دیگر خوراک های خشک سگ این است که وقتی سگ شروع به جویدن این غذا می کند در واقع به بهداشت دندان ها و سالم نگه داشتن آن ها کمک فراوانی می کند. املاح مفید برای دندان سگ به غذای خشک توسط تولیدکنندگان برتر افزوده می گردد که به پاکیزگی محیط دهانی سگ ها کمک زیادی می نماید.

افزودن مواد معدنی: ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای سگ ها به خوراک های خشک اضافه می شود و در افزایش نشاط و شادابی برای سگ موثر واقع می شوند.

نگهداری دراز مدت: به علت پایین بودن درصد رطوبت در خوراک های خشک که زیر ده درصد وزن غذا را تشکیل می ‌دهد، نگهداری از آن را آسان کرده است و برای مدت زمان زیادی می توان غذا های خشک را در مکان های مناسب خارج از یخچال نگهداری کرد.

قیمت استثنایی غذای خشک سگ کیلویی

قیمت استثنایی غذای خشک سگ کیلویی

غذای خشک سگ کیلویی با قیمت استثنایی و به صورت انبوه توسط بازرگانی دارا پت به سر تا سر نقاط ایران ارسال می گردد.

اگر قصد خرید کلان این محصول را دارید و می خواهید از نرخ آن آگاهی یابید و یا درباره تضمین خرید و اصالت فیزیکی کالا و یا نحوه ارسال این محصول اطلاعات بیشتری را کسب نمایید، کافی است از طریق راه های ارتباطی که در زیر این پست گذاشته ایم با ما تماس برقرار کنید.

همکاران ما در این زمینه مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین غذای حیوانات خانگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.